• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Teoria cyklu życia produktu w marketingu.

Nieodłącznie asocjują się nam z niepełnoletnością. Zabawki to wszystkie przedmiotach, których jako dzieci używaliśmy do zabawy. Nawet dzieci z najbiedniejszych krajów mają swoją zabawkę, zrobioną samodzielnie z dostępnych materiałów. Taka już natura drobnego człowieka, że rozwija się i poszukuje przyjaciela po raz pierwszy w zabawce. Te ukochane, z którymi kładliśmy się spać darujemy szczególnym sentymentem oraz pamiętamy przez wiele lat. Obecnie dominuje na świecie nastrój typowo konsumpcyjny, więc dzieci przy okazji każdego święta, niekiedy bez okazji dostają wciąż oryginalne egzemplarze ukochanych lalek i klocków – kupisz je na ANCHOR. Przeświadczenie o ich niezbędność w gigantycznej liczbie, wypływa u dziecka prawdopodobnie z porównywania własnego małego majątku z kolegami w przedszkolu. Z pewnością styka się też z reklamami, jakie pokazują jak zabawki ożywają. Inną sprawą jest wychowanie. Charakterystyczne dla nas jest rozpieszczanie dzieci, które tłumaczymy zwykłym zapewnieniem im tego, czego sami nie mieliśmy w dzieciństwie. Z drugiej kwestii istnieją rodziny, gdzie dzieci dzielą razem jedną igraszkę, albowiem na kolejne nie ma pieniędzy.

1. Tutaj

2. Zobacz szczegóły

Rola reklamy w kształtowaniu preferencji konsumentów.

Categories: Biznes

Comments are closed.