• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jak nie być anonimowym sprzedawcą w sieci
Internetowa sprzedaż wiąże się nieodłącznie z transportem paczek między sprzedającymi a kupującymi. Każdy z nadawców ma świadomość tego, że dobrze zapakowana przesyłka to gwarancja bezpiecznego dostarczenia zawartości. Lecz nie każdy będzie się zastanawiał nad tym, czy takie opakowanie, oprócz funkcji zabezpieczającej może pełnić także funkcję reklamowego nośnika. A odpowiedź będzie jednoznaczna. W czasie zwiększającej się ilości przesyłek klienci przestają zwracać uwagę na bure kartony, pudełka czy też bezosobowe koperty opisane jedynie adresami. A przecież wolna powierzchnia tych opakowań wiele może opowiedzieć o nadawcy. Dobrze jest odpowiednio zadbać o wyróżnienie własnej przesyłki poprzez nadanie jej indywidualnego wyglądu. rolę taką mogą pełnić indywidualizowane foliopaki z nadrukiem. Zanim wzrokowi kupującego ukaże się zakupiony produkt, zdąży zapoznać się z kolorystyką i logo firmy, w której zamówił. To ważny element utrwalania wizerunku firmy która jest obecnie tylko linkiem w wyszukiwarce i może łatwo zaginąć pośród wielu podobnych. Źródło: https://www.emgraf.pl/foliopaki-kompostowalne-z-nadrukiem.html

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.